Меню

Питання-відповіді

Що необхідно зробити для участі в акції?

  • 1. Придбати акційну продукцію ТМ Yummi Gummi Roshen. Знайти унікальний акційний 10-ти значний код всередині упаковки
  • 2. Зареєструвати код відправивши SMS на короткий номер 840 або на сайті YummiGummi.com.ua протягом періоду Акції

Який термін проведення Акції?

Акція проводиться з 17 травня 2021 р по 18 липня 2021 р

Де проходить Акція?

Акція проходить по всій території України, крім АР Крим і тимчасово окупованих територій Донецької і Луганської областей.

Яка продукція ТМ Yummi Gummi Roshen бере участь в Акції?

В Акції бере участь продукція ТМ Yummi Gummi Roshen зі спеціальною стрічкою на упаковці з надписом «Акція». Пачка містить унікальний десятизначний код, вага акційної продукції – 100 та 200 грам.

Хто може взяти участь в Акції?

Учасником Акції можуть бути дієздатні фізичні особи-громадяни України, а також іноземні громадяни та особи без громадянства, котрі законно перебувають на території України та мають Реєстраційний номер облікової картки платника податків, котрим на момент участі в Акції виповнилося 18 років, мають необхідне технічне забезпечення (мобільний телефон або планшет з можливістю виходу в мережу інтернет) та володіють необхідними вміннями та навичками для використання можливостей власного технічного забезпечення, надали свою однозначну згоду з Правилами акції та виконали всі умови участі в Акції.

Що таке «Промокод»?

Унікальна цифрова послідовність з 10-ти символів, розміщена всередині промо-упаковки, що дає Учаснику Акції можливість взяти участь у розіграші щотижневих і щомісячних призів, а також отримати щоденні гарантовані призи.

Де я можу знайти код, який потрібно зареєструвати?

Код можна знайти всередині акційної упаковки продукції ТМ Yummi Gummi Roshen, 100 та 200 грам

Скільки кодів може зареєструвати один учасник?

Один учасник Акції може зареєструвати необмежену кількість кодів. Для отримання щоденного призу учасник повинен зареєструвати мінімум 1 код, для участі в щотижневому розіграші учасник повинен зареєструвати 2 коди на тиждень, а для участі в розіграші щомісячного призу - 5 кодів на місяць. Більше кодів - більше шансів на виграш.

Скільки елетросамокатів може виграти учасник за період акції?

1 учасник може виграти за період акції до 2 електросамокатів.

Чи може учасник використовувати коди повторно, щотижня в разі, якщо коди виявилися невиграшними?

Після щотижневого розіграшу електросамоката коди згоряють, для участі в розіграші наступного тижня, навіть якщо вони виявилися не виграшними. В розіграші електросамокату приймають участь тільки ті коди, які були зареєстровані протягом тижня перед розіграшом.

Скільки наборів PS5 може виграти учасник за період акції?

1 учасник може виграти за період акції 1 набір PS5.

Чи може учасник використовувати коди повторно кожен місяць в разі, якщо коди виявилися невиграшними?

Після щомісячного розіграшу набору PS5 коди згоряють, навіть якщо вони виявилися не виграшними. В розіграші наборів PS5 приймають участь тільки ті коди, які були зареєстровані протягом місяця перед розіграшом.

Як я можу зареєструвати акційний код?

  • 1. За допомогою відправки SMS на короткий номер 840
  • 2. На сайті YummiGummi.com.ua, заповнивши спеціальну реєстраційну форму

Яка вартість відправки SMS на короткий номер 840?

Вартість відправки SMS на номер 840 для абонентів всіх національних GSM операторів становить 1 грн.

Якщо я зареєстрував код по SMS на номер 840, вважаюся я автоматично зареєстрованим в Акції?

Так, реєстрація по SMS на короткий номер 840 дає можливість взяти участь в щоденному, щотижневому і щомісячному розіграшах, як і при реєстрації на сайті YummiGummi.com.ua

Якщо я зареєстрував код через SMS, як я зрозумію, що код зареєстрований успішно?

Ви отримаєте повідомлення про успішну реєстрацію коду - смс-повідомлення, якщо ви реєстрували через смс. І спливаюче вікно з повідомленням про успішну реєстрацію, якщо реєстрація відбувалася на сайті

Що робити, якщо я не знайшов код в упаковці?

Якщо ви купили акційну продукцію і не знайшли код всередині упаковки, то така упаковка вважається не дійсною з технічних причин і не бере участь в Акції

Промокод НЕ активується, що робити?

Потрібно звернутися в службу технічної підтримки на сайті YummiGummi.com.ua після старту акціі. Звернення будуть прийматися з 17.05.2021г. з 00 годин 00 хвилин 00 секунд

Що буде якщо я зареєструю неправильний код, або зареєструю код з помилкою?

При введенні невірної інформації за кодом ви отримаєте повідомлення відповідного змісту. Якщо протягом одного акційного дня ви зробите 5 спроб зареєструвати неправильний код, ви будете відсторонені від участі в реєстрації кодів на 24 години.

Як подивитися статус зареєстрованих кодів?

Ви отримаєте повідомлення про успішну реєстрацію коду - смс-повідомлення, якщо ви реєстрували через смс. І спливаюче вікно з повідомленням про успішну реєстрацію, якщо реєстрація відбувалася на сайті.

Особистий кабінет Учасника Акції потрібно спочатку створювати, а потім реєструвати код, або він формується відразу ж при введенні ПІБ Учасника Акції та реєстрації коду?

Особистий кабінет учасника Акції створюється при першому введенні акційного коду на сайті YummiGummi.com.ua для всіх незареєстрованих Учасників. Спочатку потрібно ввести код в спеціальну форму, а потім пройти короткий процес реєстрації для участі в Акції.

Чи можна отримати грошову компенсацію акційних кодів?

Грошова компенсація умовами Акції не передбачена

Коли я можу зареєструвати код?

Акційні коди потрібно зареєструвати в період з 00 годин 00 хвилин 00 секунд 17 травня 2021 року до о 23 годині 59 хвилин 59 секунд 18 липня 2021 року.

Які призи я можу отримати за участь в Акції?

  • 1. Гарантоване поповнення рахунку мобільного телефону на 10 грн щодня за реєстрацію від 1го акційного коду
  • 2. Електросамокат при щотижневому розіграші за реєстрацію від 2х акційних кодів
  • 3. Набір Sony Playstation 5 (1 набір Sony Playstation 5, 2 геймпадов Ps5 Dualsense, 2 окулярів Віртуальної Реальності Sony Playstation Vr Megapack, річна підписка на ігри) при щомісячному розіграші за реєстрацію від 5ти акційних кодів

Яка кількість призів розігрується в Акції?

  • 1. Щодня - гарантовано 1000 шт. поповнень рахунку мобільного телефону на 10 грн
  • 2. Щотижня - 1 Електросамокат
  • 3. Щомісяця - Набір Sony Playstation 5 (1 Набір Sony Playstation 5, 2 геймпади Ps5 Dualsense, 2 пари окулярів Віртуальної Реальності Sony Playstation Vr Megapack, річна підписка на ігри)

Як я можу отримати гарантований приз?

Для цього вам необхідно зареєструвати 1 правильний акційний код протягом одного акційного дня з моменту старту Акції. Щодня для отримання гарантованого призу потрібно реєструвати нові коди. Більше кодів - більше шансів отримати головний приз. Один учасник може отримати не більше 20-ти гарантованих призів за весь період акції та не більше 2-х гарантованих призів за 1 акційний день.

Як проводиться розіграш гарантованих призів?

Гарантовані призи автоматично присвоюються Учасникам Акції, які успішно зареєстрували перші 1000 акційних кодів протягом одного акційного дня (з 00:00:01 до 23:59:59) з розрахунку 1 поповнення за один акційний код. Протягом одного акційного дня один Учасник Акції може отримати право на отримання не більше ніж 2 (два) поповнення і не більше 20 поповнень за весь період Акції.

Якщо я буду реєструвати 1001 код (якщо я буду 1001-им учасником) протягом акційного дня, то гарантований приз я не отримаю?

Все вірно, якщо система провела 1000 перших правильно зареєстрованих кодів і було видано 1000 гарантованих призів, то видача наступних призів почнеться з 00:00:01 наступного акційного дня, тобто 1001-ий правильно зареєстрований код в щоденному розіграші участі не бере. Але такий код може взяти участь в розіграші щотижневого (за 2 коди) і щомісячного (за 5 кодів) призів, якщо будуть зареєстровані згідно Правил Акції

Коли я зможу отримати гарантований приз?

При виконанні всіх умов Акції, поповнення рахунку мобільного телефону на 10 грн здійснюється протягом 60 хвилин, але не більше 24 годин після реєстрації правильного коду

Коли я зможу отримати гарантований приз?

Ви отримаєте повідомлення про поповнення на номер, вказаний при реєстрації коду

Скільки гарантованих призів я можу отримати протягом дня?

1 учасник Акції протягом 1 акційного дня може отримати не більше 2 гарантованих призів і не більше 20 гарантованих призів за весь період Акції

Як я можу отримати щотижневий приз?

Для участі в розіграші щотижневих призів вам необхідно зареєструвати 2 правильних акційних коди протягом одного тижня акційного періоду з моменту старту Акції. У кожному щотижневому розіграші приймають участь тільки ті коди, які були зареєстровані протягом одного тижня перед розіграшом.

Коли проводиться щотижневі розіграші?

Розіграші проводяться о 16:00:

  • • 24 травня 2021 роки (за період 17.05.2021-23.05.2021)
  • • 31 травня 2021 роки (за період 24.05.2021-30.05.2021)
  • • 07 червня 2021 роки (за період 31.05.2021-06.06.2021)
  • • 14 червня 2021 роки (за період 07.06.2021-13.06.2021)
  • • 21 червня 2021 роки (за період 14.06.2021-20.06.2021)
  • • 28 червня 2021 роки (за період 21.06.2021-27.06.2021)
  • • 05 липня 2021 роки (за період 28.06.2021-04.07.2021)
  • • 12 липня 2021 роки (за період 05.07.2021-11.07.2021)
  • • 19 липня 2021 роки (за період 12.07.2021-18.07.2021)

Як проводиться розіграш щотижневих призів?

Щотижня розігрується один електросамокат, серед усіх учасників Акції, які протягом акційного тижня (з 00:00:01 понеділка до 23:59:59 неділі включно) успішно зареєстрували два і більше акційних кодів. Розіграш проводиться серед всіх зареєстрованих кодів шляхом випадкової комп'ютерної вибірки з використанням спеціального програмного забезпечення.

Як я дізнаюся, що отримав щотижневий приз?

Організатори акції повідомляють всіх переможців протягом 5 робочих днів після кожного розіграшу за номером телефону, вказаним при реєстрації акційних кодів для уточнення даних, необхідних при отриманні призу.

А якщо ви не зможете мені додзвонитися для уточнення інформації, то мій приз дістанеться комусь іншому?

Організатори акції роблять 5 спроб додзвонитися переможцю щотижневого/ щомісячного розіграшу протягом 2х робочих днів. Якщо зв'язатися за допомогою дзвінка на номер телефону, вказаному при реєстрації, не вдалося, то вважається, що такий Учасник Акції втратив право на отримання щотижневого/ щомісячного призу і приз перейде до наступного переможця зі списку додаткових претендентів

Коли я зможу отримати щотижневий приз?

При виконанні всіх умов Акції, щотижневий приз доставляється протягом 30-ти днів з моменту отримання Виконавцем Акції всіх необхідних документів та ідентифікації Учасника Акції

Як мені доставлять щотижневий приз?

Доставка щотижневого призу відбувається двома способами

  • 1. Якщо Учасник Акції знаходиться / проживає в Києві, то він зможе самостійно забрати приз за адресою м.Київ, вул. Кирилівська, 13б або кур'єрською службою
  • 2. Для інших Учасників Акції доставка відбувається кур'єрською службою

Доставка призів кур'єрською службою відбувається за рахунок Організатора Акції

Чи необхідно надання документів при отриманні щотижневого призу?

Для отримання щотижневого призу, Переможець повинен протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту отримання повідомлення від представника Виконавця, відправити на електронну адресу info@fairretail.com.ua наступну інформацію про себе:

  • номер мобільного телефону, який було вказано при реєстрації.
  • прізвище, ім’я, по батькові Переможця.
  • фото-копію довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків або копію сторінки паспорта з відповідною відміткою про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки через релігійні або інші переконання.
  • фото-копію паспорта громадянина України (1,2 сторінки та сторінка з даними про останню реєстрацію), у випадку оформлення паспорта у формі ID картки, надається копія усіх сторін ID картки та копія довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування.
  • фото-копію дійсного паспорту громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм (1 сторінка та чиста сторінка для проставлення відмітки).
  • фото-копію упаковки Акційної продукції із Акційним кодом.
фото-копію інших документів, необхідних для отримання Заохочень, визначених Замовником/Виконавцем Акції.

Як я можу отримати щомісячний приз?

Для участі в розіграші щомісячних призів вам необхідно зареєструвати 5 правильних акційних кодів протягом одного місяця акційного періоду з моменту старту Акції. Для участі у двох щомісячних розіграшах треба реєструвати від п’яти нових кодів щомісяця.

Коли проводяться щомісячні розіграші?

Розіграші проводяться о 16:00:

  • • 18 червня 2021 роки (за період 17.05.2021-17.06.2021)
  • • 19 липня 2021 роки (за період 18.06.2021-18.07.2021)

Як проводиться розіграш щомісячних призів?

Щомісяця розігрується один Набір Sony Playstation 5 (1 Набір Sony Playstation 5, 2 геймпади PS5 Dualsense, 2 пари окулярів Віртуальної Реальності Sony Playstation Vr Megapack, річна підписка на ігри) серед всіх учасників Акції, які протягом акційного місяця (з 00:00: 01 17.05.2021 року до 23:59:59 17.06.2021 року включно і з 00:00:01 18.06.2021 року до 23:59:59 18.07.2021 року включно) успішно зареєстрували п'ять і більше акційних кодів. Розіграш проводиться серед всіх зареєстрованих кодів шляхом випадкової комп'ютерної вибірки з використанням спеціального програмного забезпечення.

Як я дізнаюся, що отримав щомісячний приз?

Організатори акції повідомляють всіх переможців протягом 5 робочих днів після кожного розіграшу за номером телефону, вказаним при реєстрації акційних кодів для уточнення даних, необхідних при отриманні призу.

А якщо ви не зможете мені додзвонитися для уточнення інформації, то мій приз дістанеться комусь іншому?

Організатори акції роблять 5 спроб додзвонитися переможцю щотижневого/ щомісячного розіграшу протягом 2х робочих днів. Якщо зв'язатися за допомогою дзвінка на номер телефону, вказаному при реєстрації, не вдалося, то вважається, що такий Учасник Акції втратив право на отримання щотижневого/ щомісячного призу і приз перейде наступного переможцю зі списку додаткових претендентів

Як я зможу отримати щомісячний приз?

Для отримання щомісячного призу, Переможець повинен протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту отримання повідомлення від представника Виконавця, відправити на електронну адресу info@fairretail.com.ua наступну інформацію про себе:

  • • номер мобільного телефону, який було вказано при
  • • прізвище, ім’я, по батькові Переможця.
  • • фото-копію довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків або копію сторінки паспорта з відповідною відміткою про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки через релігійні або інші переконання.
  • • фото-копію паспорта громадянина України (1,2 сторінки та сторінка з даними про останню реєстрацію), у випадку оформлення паспорта у формі ID картки, надається копія усіх сторін ID картки та копія довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування.
  • • фото-копію дійсного паспорту громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм (1 сторінка та чиста сторінка для проставлення відмітки).
  • • фото-копію упаковки Акційної продукції із Акційним кодом.
  • • фото-копію інших документів, необхідних для отримання Заохочень, визначених Замовником/Виконавцем Акції.

Як мені доставлять щомісячний приз?

Після отримання всіх необхідних документів, доставка щомісячного призу відбувається двома способами:

  • 1. Якщо Учасник Акції знаходиться / проживає в Києві, то він зможе самостійно забрати приз за адресою м.Київ, вул. Кирилівська, 13б або кур'єрською службою
  • 2. Для інших Учасників Акції доставка відбувається кур'єрською службою

Доставка призів кур'єрською службою відбувається за рахунок Організатора Акції

Скільки щомісячних призів я можу отримати протягом Акції?

Один Учасник Акції може отримати 1 щомісячний приз протягом періоду Акції

Чи потрібно зберігати оригінал акційної упаковки до закінчення Акції?

Так, це необхідно. Для отримання призів Акції, Виконавець має право запитати у вас оригінал акційних упаковок з акційними кодами

Чи потрібно платити податки з призів?

Ні, сплата всіх податкових зборів відбувається за рахунок Організатора Акції

Хто є організатором Акції?

Організатором Акції є ДП «Кондитерська корпорація Рошен», Виконавець: ТОВ «Феар Рітейл»

Акція проводиться з 17.05.2021 до 18.07.2021 включно, крім АР Крим та тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях.

Реєстрація коду

Зворотній зв'язок

Дякуємо!

Ви успішно зареєстрували код!

Дякуємо за повiдомлення !

Очікуйте на відповідь протягом 24 годин

Помилка!

Нажаль код введено невірно. Повторіть спробу.

Помилка!

Код вже приймав участь у розіграші. Зареєструйте інший код.

Помилка!

Перевищено кількість невірно введених кодів. Наступна спроба реєстрації буде доступна через 24 години.